האם אייל גולן יהיה דייר בשכונת רחובות elite?

השבוע נצפה אייל גולן כשהוא מתעניין ברכישת 2 דירות בשכונת רחובות  elite אשר מוקמת ע"י חברת יצחקי.

פרויקט רחובות elite - קבוצת יצחקי. 

 

במסגרת המגעים שמתנהלים בין אייל גולן לחברה – מתעניין הזמר ברכישת פנטהאוז בקומה 24 המשקיף אל הים בשטח של 183 מ"ר ומרפסת בשטח של 107 מ"ר. מחיר הפנטהאוז נאמד בכ – 3.5 מיליון ₪.

 

בנוסף לדירת הפנטהאוז התעניין גולן ברכישת דירה נוספת של 5 חדרים בשטח של כ – 125 מ"ר ומרפסת של כ – 15 מ"ר. מחירה של דירה זו נאמד בסכום של כ – 1.88 מיליון ₪.

 

מישאל יצחקי מיזמי הפרויקט - קבוצת יצחקי, אייל גולן, רוני טננבאום - סמנכ"לית השיווק בקבוצת יצחקי. צילום: יח"צ

 

חברת יצחקי מקימה את שכונת "elite" והיא כוללת 188 יח"ד חדשות ב – 2 מגדלים בני 24 קומות כל אחד.

בהמשך צפויה חברת יצחקי לפתוח לשיווק את השלבים הנוספים בשכונה החדשה אשר תכלול בסופו של דבר כ- 620 יח"ד, ב -7 בניינים חדשים.

 

כמו כן, יוקם בשכונה החדשה פארק ירוק על שטח של כ – 12.5 דונם, בית ספר חדש, גני ילדים, מרכז מסחרי עם משרדים ומרפאות ופיתוח סביבתי לרווחת תושבי השכונה החדשה והסביבה.

 

השכונה החדשה ממוקמת באזור דרך הים ונמצאת בנגישות גבוהה ונוחה לכבישים 42, 411 וחיבור עתידי לכביש -431, אשר יגדיל באופן משמעותי את הנגישות לשכונה.

 

רוני טננבאום, סמנכ"לית השיווק בקבוצת יצחקי: "שכונת רחובות elite היא אחת השכונות המבוקשות ע"י תושבי רחובות והסביבה. היא מביאה בשורה חדשה לאזור והיא תגדיל באופן משמעותי את הציע הדירות החדשות בעיר.

רחובות ממוקמת באזור מושלם בפאתי גוש דן, ומצליחה למשוך אליה בכל שנה אוכלוסייה חדשה וחזקה. זו הסיבה שאין אנו מופתעים מהפרסומים. לא נוכל למסור פרטים נוספים אודות עסקאות המתנהלות בין החברה ללקוחותיה".